jasminebergstrom

Alla inlägg under maj 2011

Av jasmine bergström - 25 maj 2011 20:11

bilden är tagen av miig xd

hihi(a

aah jag har inte bloggat på länge har inte haft tid elr har jag inte årkat

men då åker man till lisse om en vecka OMG :o

ska åka allt typ..

jag ska gå mee natta miira jossääh

kuul 

men jag kommer inte årka gå där i åtta timmar

joo

nej 

jo

men jag komemr döö jag ska åka atmosfear!!!

aja den e uppe på 100sec och är nere på 3

så jag kommer klara mig :D

aja sen alla andra dagar har jag nt gjort så mycket fotat min syster den bilden tog jag på henne och hennes kille 

kuul sen vet jag inte vad jag har gjort 

men men ska blogga mer imorgon kuuuuuuuuuuuul



humöör   -  



                             peac  and love    


Av jasmine bergström - 9 maj 2011 18:33

förlåt för jag inte har bloggat på ett tag jag har inte haft tid  eller ja men jag har inte gjort så mycket sklle praouat men blev aldrig kom lite sakar i mellan :/ men ska gör den någon helg senhar jag varit hos anna och jesper 

och jag har varit på tävling i voltige och caprifolen vann ett stort grattis

bilder kommer lite längre ner

men sen har jag inte gjort så mycket tråkat, tagit det lugnt 

men jag vill inte gå till skolan 

och min hund han svenska...

hon kan svenska 
hon har såna dentastix ? stavning
och hon har nt rört dom på flera veckor 
också sa jag men lilli du får ju ta din dentastix så du får fina tänder 
och efter några sekunder så tog hon den och gick och åt den ??
sjuukt -.-` 

hihihi

sen så kommer jag börja blogga lite mer


humöör   -    


                                 peace   and love  


 

         

Av jasmine bergström - 3 maj 2011 21:27

  fick bli en gammal bild är hos syrran!!


dagen har varit kort 

va i skolan och vi va bara 5st och bara tjejer 

kuul inga killar 

sen gick jag hem och packa för jag ska vara hos anna i 3 dagar elr ngt 

kul!!


men jag ska praoa imorgon ska gå upp vid 9 och sluta vid 3 typ

men jag kommer vara helt slut 

och nu ska jag sova i soffan med en orm i samma rum :o<3

men jag kommer över leva 


bra bra 


pözz


humöör   -   -  



                                    peace   and love    




                          

Av jasmine bergström - 2 maj 2011 21:06

 

aah ögattt


okej idag har jag inte gjort så mycket tråkat 

va i skolan men ska bara gå till imorgon sen ska jag praoa

kul men jag ska sva hos anna 

men idag har jag varit med natta vi toglite bilder och massa 

och nu ska jag soovvaa kuuuuul 

okej 

pööözz


humöör   -   -  



                                peac  and love     

Av jasmine bergström - 1 maj 2011 20:37

okej har inte bloggat så mkt men jag ska söta mig med det 

igår kollade jag på brasan och sen va jag på fest kuul

och idag har jag fått en orm, en majsorm jätte söt den heter justin bieber

hihi

men men nu ska jag hitta på ngt ,kkuul elr nt 

hahah



pözzz


humöör   -  



                              peac   and lov   

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards