jasminebergstrom

Alla inlägg under april 2011

Av jasmine bergström - 28 april 2011 19:20

  dagen 

när jag kommer hem så fick jag en kläning som e as fin men den e för stor så vi ska byta...

men sen såå gjorde jag inte så mycket har bara tråkat

elr något men men nu ska jag äta min goda hamburgare

:DD



pöözz


humöör  




                        peac  and love   

Av jasmine bergström - 27 april 2011 20:28



en god kaka:)

idag va jag i skola sen skrek jag vet inte varför

men efter gick jag hem så va jag me natta så gick vi till fotbollen 

och tjejerna vann jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


sen tråkade vi 

elr aah

jag tog massa bilder

aja blir ett kort innlägg som varnligt :/ ska bättra mig


pöözz


humör   -   -  



                               peace   and lov    

Av jasmine bergström - 26 april 2011 20:37



idag har jag varit i skolan men det va väl elr nt

trååk men vi ska på klassresa den 1 juni 

kuul:DD

sen när jag kom hem så ville jag ha en glass så jag gick och köpte glass sen kunde jag inte hitta en men sen efter ett tag hitta jag den jag ville ha

sen gjorde jag och natta ett tema som va typ 80-tals stil ahah as snyggt

sen gjore vi inte så mycket jag gick hem och åt kebab sen gick jag och la mig så väckte pappa mig så jag blev lite sur men nu ska jag gå och lägg mig



pöözzzz'¨¨



humöör   -    



                                    peac  and love    

Av jasmine bergström - 25 april 2011 19:16

 

bajjs biild


okej har inte bloggat på länge men jag ska börja göra de har varit me alle någon dag och har varit me mimmi och har varit med natta idag kuuul

va vid kvarnfallet och bada

aja blir ett kort inlägg :/ men ska skriva med imorgon

och skolaan börjar imorgon :(



pööözz


humöör   -    



                                 peace   and love  

Av jasmine bergström - 18 april 2011 09:47

okej har inte skrivit på 3 dagar men men 

begravning idag :(

tråk men jag överlever så ska jag kanske stanna i h-stad efter för att vara med pappa

kuul

men ändå

sen ska jag hem till anna också ska vi ta lite bilder kul

men jag kommer skriva lite mer sen för nu ska jag fixa mig och klä på mig begravnings kläderna

och doom är svarta :o och jag vill ha färjglada kläder men men



humöör   -   -   -   -    

                                                            a

                                                n

                                  peace   and love     

Av jasmine bergström - 15 april 2011 22:24

 jag hatar att läsa men jag ville läsa don för dom så bra ut

okej dagen 

jag va i skolan och gjorde klart mitt fina sko snöre

sen åkte vi till veinge tråk tråk

sen kom jag hem och en halvtime efter så gick jag hem till alle vi packade för hon skulle någon stans

sen åkte vi till maxi så när vi skulle betala så sa patrik vart är mitt kort och då hade han glömt det hemma så vi frågade min syster om vi fick låna pengar av hon så åkte vi tillbaka så åkte vi hem också ville jag ta kort på ett träd det va jätte fint så gjorde jag de och sen har jag kollat efter skolavslutnings klänning

men hittade  många

  


den -->    


men dom är dom jag vill mest ha


                                


men vi få se

och sen ska jag ha skor och massa annat

men men nu ska jag soovvvaa

och nuu äärr ddet pååsskkllooovvv kuuuuuuuuuuul


humöör      -   -      




                                  peace   and love   

 
Av jasmine bergström - 14 april 2011 21:04

        bilderna är tagen av mig

helt underbara älskar dom

alle i parfekt

okej

dagen 

först gick jag hem och städa rummet och sen gick jag till alle och vi satt vid datan och pratade 

också sa alle vi går ut tar kort och så gick vi hem till mig och hämta min systemkamera och vi tor as fina bilder som dom på alle

har harf en underbar dag

såna dager måste vi gör om <3

och nu är jag hemma hos min kära familj   



humör   -    -   -   



                               peace   and love    

Av jasmine bergström - 13 april 2011 21:05

  någon biild

dagen har varit kort 

har gjort läxan

sen har jag fixat med mina bilder

och gjort lite låtar

med natta

men men detta e min dag


pöözzz


humör   -  




                              peace   and love   

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards