jasminebergstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av jasmine bergström - 26 januari 2012 19:20

yes.. 

nytt liv nu då ..

och det börjar med att älska och sakna..

på dom senaste dagarna har jag älskat gråtit..

trodde jag hade hittat de jag letat efter men trodde tydligen fel..

som sagt mitt liv är upp och ner ..

jag trodde det aldrig skulle hända men den hände .. 

jag älskade verkligen dig ..

och jag saknar dig ..

det sägs att det finns liv efter döden..

det sägs också att ett leeende förlänger livet 

och då hade kommer jag leva föalltid med eller utan dig, men det kommer jag inte för du fick mig att lee och så jag ville leva..

men sånt är livet .. och jag får leva med de 

och du förstörde inte ett skit för de gjorde jag själv..

jag har gått igenom något av det värsta tror jag så jag är van .. 

men nu är det tydligen över .. 

vafan hänger inte med svängarna .. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards