jasminebergstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av jasmine bergström - 30 augusti 2011 20:38

  tjoo ny bild aja 

förlåt för jag nt har bloggat men skolan har ju börjat så jag har nt haft tid 

men jag ska börja blogga mer nu när jag får min iphone :D

men de har nt hänt så mycket skolan har börjat :o

neeej livet är över 

HAHAHAH neee

aja ska skriva mer imorgon :D 

pusssss 

<3

Av jasmine bergström - 21 augusti 2011 20:46

hejhej igen dagen har varit jätte kort jag gick till natta och träffade lotta och pratade lite och sen åkte jag till natta och vi gjorde ansikts mask i neger färg elr choklad färg hihi och luktade det också :D

aja 

sen gick vi och mötte miccan för jag skulle hämta min platt tång

och sen gick jag hem och gjorde makor och massa och så plattade jag håret och fixade för imorgon 

skolan börjar buhu :( 

aja ses

puuss <3

humör spänd tröt glaaad <3'

   ny biild <3

Av jasmine bergström - 21 augusti 2011 10:24

hejhej sorry för jag nt blogga igår men åkte bil i många timmar så jag gick och la mig så jag skiver gårdagens nu :D

aja 

jag åkt bil hela dagen vi åkte innom donken och sen har jag sovit :D

men annas åkt bil kom hem och massa men jag gjorde nt så mycket annars 

jo vi åkte förbi liseberg och jag såg när atmofear åkte ner :DD

och jag skiver mer sen :)

humöret igår glad tröt lång tråkigt :o

peace and love *  flumig bild :d

Av jasmine bergström - 19 augusti 2011 22:13

Hej dagen har varit lång först åt vi hos gammel och efter det åkte vi till dollar store och handlade mycket aja sen åkte vi till Malin och fikade och sen åkte vi hem också gick vi upp till gammel och Roger och spelade vem vill bli miljonär och det vs jätte kul aja och nu pakar vi puss ...kort inlägg orkar nt skriva på iphonen aja ses humöör glad tröt mår nt så bra Peace and love

Av jasmine bergström - 18 augusti 2011 21:37

Hejhej dagen idag eh nt gjort så mke tråkat har varit på stan och köpte 2 nya byxor jätte snygga aja sen åt vi på Kina resturang igen :) och sen när vi kom hem kollade jag på film någon och jag skrattade många gånger iallafal så tog jag och mamma det lugnt och Patrik och Thimmy och Roger fiskade och jag ville nt följa med för jag har ont i armen :/ aja men sen har jag bara kollat på film och nu ska jag sova så puss humör ont glad tröt Peace and love •••

Av jasmine bergström - 17 augusti 2011 22:43

Hej detta blir ett kort inlägg och jag skriver gÅrdagens vi gjorde ny så mke åkte till janette en sväng och till Bitte också åt vi på Kina resturang jätte gott aja sen tråkade vi ............... Dagen idag aah vi har fiskat fix 10 st jätte äckligt :o aja kul halft och nu ska jag sova pööözzzz :D•••• humör tröt äcklad förvånad sur glad många känslor Peace and love

Av jasmine bergström - 15 augusti 2011 22:32

Hej bloggen Dagen har varit rolig och lång elr kort ,Det börja med att går upp till gammal och äta lite och de vi åt va jätte gått sen gick vi ner till oss och vilade lite och jag och min lillebror gick in på gymmet och kollade lite rum och massa, efter typ en timme så fikade vi och sen åkte vi till Elgiganten och kollade och jag blev kär i en telefon aldså iphone och ska väl köpa en sådan snart men måste ha pengar till en först aja men vi kollade på en data till mig hihi, aja sen har vi nt gjort så mycket tagit de lugnt och jag har kollat på film aja nu ska jag sova ...puss .....humöör glad tröt vill ha en iphone hihi

Av jasmine bergström - 14 augusti 2011 20:49

Hejhej sorry för jag nt har bloggar på många dagar men jag har varit på RIX FM I h-stad KulAjaIdag har jag åkt lite bil till ULLARED och köpte massa jätte kul och jag somnade i bilden och det va skönt Vi åt jätte god pizza som Roger gjorde Och vi fikade på gammels goda socker kaka med äpple Men nu ska jag sova Natti natt PussHumör tröt glad Peace and love

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards