jasminebergstrom

Alla inlägg den 7 september 2011

Av jasmine bergström - 7 september 2011 20:40

hejhej bloggen 

idag har varit den bästa skol dagen tror jag nog allt fast nää :D

det börja med att åka till skolan sen hade vi något ämne ? 

haha men vi hade kemi idag och jag dog nästan ;o 

jag fick i rödsprit i mitt sår :o

och jag blev jätte rädd och skrek 

haha och alla bara vad hände och jag brar inget 

men jag brända mig också ;o smarta mig :d

haha 

men jag fick sluta en timme tidigare än alla andra och då åkte vi in och skaffade linser till lilla mig 

hihi 

och jag får dom om ca 2 veckor ;o 

kommer inte vilja vänta :D 

jätte glad :DDDDDDDDDDDDDD

hahahah 

men jag gick i stan med min mamma och syster + syster son :d

sen åkte vi hem till henne och hennes pojkvän och hon gjorde något med mina naglar och dom blev jätte bra :D

och as coola :D 

men nu ska jag kolla och skate :D 

versta coolingen ju :D

men jag ska gör det och sen jag fixa mina naglar mer tror jag göra läxan också ju 



humöör glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad 





   bilden säger allt :D

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards