jasminebergstrom

Alla inlägg den 10 april 2011

Av jasmine bergström - 10 april 2011 20:20

 

gammal biild

okej glömmde skriva igår 

och i förr går

aja

det gick jätte bra i lördags blev lite stäsad som ***

stog i cafeet i typ 2 tim och ingen kunde räkna och jag blev as arg men men vi fick ihop lite pengar ialafal men aldrig mer! ;o

sen kom morfar och eva det va jätte kul fick träffa hannes hundar

sen kom  natta så skulle vi sova över så gick vi och la oss as tidigt vid typ 9 elr 10

men men 

idag hade vi as kul vi laddade ner fjortiis låtar och vi vet inte varför..? ;o

sen la vi oss i hängmattan och vi trillade 5000 gånger så jag har lite skrubb sår :/

men jag överlever  

sen ringde camiila och frågade om hon fick komma så gick vi till kavarnfallet och tog lite bilder så såg vi 1000 grodor och sen så gick vi till en sten så kom jätte många humlor så sa jag till camila du har en på benet och jag natta camila fick panik och hon hörde inte när jag skrek att hon hade en humla på benet så vi skyndade oss så såg jag att hon hade humlan kvar så jag skek du har en humla på benet och hon skrev och sa ta bort den och sen giuck vi hem kuul

sen gjorde jag inte så mke jag gick hem och la mej på soffan

och nu ska jag förbredda mej för skolan :/

och jag har nu precis borsatat tänderna på min kära hund ((: 

men men nu ska jag gör något 

pöözzz


humöörr   -   -     

                  peace  and love  

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards