jasminebergstrom

Alla inlägg den 15 april 2011

Av jasmine bergström - 15 april 2011 22:24

 jag hatar att läsa men jag ville läsa don för dom så bra ut

okej dagen 

jag va i skolan och gjorde klart mitt fina sko snöre

sen åkte vi till veinge tråk tråk

sen kom jag hem och en halvtime efter så gick jag hem till alle vi packade för hon skulle någon stans

sen åkte vi till maxi så när vi skulle betala så sa patrik vart är mitt kort och då hade han glömt det hemma så vi frågade min syster om vi fick låna pengar av hon så åkte vi tillbaka så åkte vi hem också ville jag ta kort på ett träd det va jätte fint så gjorde jag de och sen har jag kollat efter skolavslutnings klänning

men hittade  många

  


den -->    


men dom är dom jag vill mest ha


                                


men vi få se

och sen ska jag ha skor och massa annat

men men nu ska jag soovvvaa

och nuu äärr ddet pååsskkllooovvv kuuuuuuuuuuul


humöör      -   -      




                                  peace   and love   

 

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards