jasminebergstrom

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av jasmine bergström - 17 juli 2011 22:47

dagen har variit lååång -.-

ah jag sov hos josse, med mira och josse ...

för jag ville det 


okej gick och la mig vid någon tid och vakna vid 9 också sa jag vi somnar om kl är bara 9 och dom sa okej

sen vaknade vid 12 - 1 någonstans där

aja sen gick jag och mira till liam min kusiin

och snackade och massa 

eeh sen gick jag hem och mira hem så skulle vi duscha och fixa oss 

så skulle vi tråffas igen för vi skulle till pizzan sen sa mira vi går hem till liam så sa jag orkaar nt -.-

så vi gick hem till mig så kollade vi på en film som hette så mycket som .....venne

den va as bra

och sen gick hon hem så jag gjorde inte så mycket

och nu ska jag kolla på film elr ladda ner:D


humöör   -    -     



                               peace   and love  


   hihi 

Av jasmine bergström - 17 juli 2011 01:04

  sorry för jag nt bloggade tiigare men han nt 

aja dagen 

har nt gjort så mycket varit på stadsfesten kuul 

träffa massa där 

och sen har jag passat barn det va är kul 

dom sover just nt bra bra

aja blir ett litet inlägg idag :)

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards