jasminebergstrom

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av jasmine bergström - 29 juli 2011 22:32

Hejhej böggeeenhej hej bloggen idag har varit en rolig dag med mycke äventyr och skratt dag det börjar med att göra smörgås och Tea så börka det lukta bränt och det va den två platiga spisen ??Som luktade och nu ska vi nt andvända denoch sen åkte vi till mormors kompis också bästemde vi en tid som vi ska träffas så efter det åkte vi till Blom saken och köpte blommor och kollade på damar och fina blommor MMså köpte vi en blomma till Roger och gammel en Rosa när vi kom till dom så skulle vi äta och det va jätte gottså gick vi ner och vilade....Sen gick vi till den grilplats så skulle jag fiska och det gick nt bra det blev bara trassel av allt och köttet blev nt bra så vi gick hem och gjorde färdigt de och då blev de bättre så efter ett tag så åkte vi en bli tur lite över allt så såg jag en skotts highlandcattle elr kossa som jag sajag vill ha en sån den va as söt så en sån vill jag han mamma aha så kollade vi massa merså åkte vi hem och skrattade mormor gav mig choklad och så gick hon och släckte lampan så sa hon jag hittar nt min ficklampa så sa jag nej det är väl nt konstigt om du nt ser den det är ju svart i hela rummet haha det har du rätt i och samtidigt hon sa jag hittar den nt så börja jag skratta och då sprutad det choklad från minner och jag satte i halsen och jag skrattade hahahahahahhaahomgoch nu ska jag KANSKE sovaaaa hihihumöör glaaad längtar hemps, saknar alla i knäred :)) Peace• and Love• ;)

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards