jasminebergstrom

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av jasmine bergström - 19 juli 2011 21:29

okej dagen börja med att jaga hunden -.-

han smet så mamma skrek jasmine du får gå upp nu för lillebror har rymt så sa jag neeeej orkar inte -.-

så det va ju bara att gå upp och leta efter han i min fina ullareds tröja och en par för små byxor sen gick jag runt och runt i hela knäred inte kul 

sen hittade grannen han och vi vet inte vad han har varit men men kan kom tillbaka 

sen har när jag kom hem kollade jag fb och massa :D

efter några minuter kom carola , moa & elin 

och jag saknar tasha :( <3

kom hem nuu !

men men hon kommer hem den 25 jippi

aja sen badade barnen och jag kollade på justin bieber 

och lysnade på musik !

sen gick jag upp och kollade på film och fixade lite bilder !

kuul jätte fina 

men men sen gick jag ut med lilli och lillebror och så såg jag massa folk 

sen åkte vi till maxi och köpte mat och massa 

också bestälde vi kina mat as gott så 

och nu sitter jag här och tråkar och ska gå och lägga mig 

jag är jätte tröt och jag vet inte varför ?

men jag kommer skriva lite mer imorgon :D

puss


             humöör  -  -   -  -   blandade känslor :/  


                             peace     and lov  




 

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards