jasminebergstrom

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av jasmine bergström - 21 juli 2011 21:24

Hejhejdagen börja med att åka till hovshallar och gick i Berg och skog och massa vi skrattate med min kära mormor hade värdens roligaste dag sen när vi va nära så skulle vi gå upp för ett Berg och det va halt och det va tagbuskar där och jag höll och dö men vi klarade detmen det va kulsen när vi skulle äta så börja det regna och vi fick gå till bilden sen åkte vi hem och det va några meters bil kö och sen åkte vi ner till båt hamnen och kollade så åkte vi till någon affär och handlade hellokitty tamborste och armband och massa bilder kommer när jag får tillbaka min kamera den gick ju sönder blixten så alla bilder kommer när ja får tillbaka den men men sen åkts i hem och åt hamburgade goooottttsen sommnade vioch när jag vaknade va det Ullared på tv så jag blev käär i Ullared och nu vill jag ditt mamma om du läser detta så vill jag till Ullared saknar dignu ska jag gå och lägga mig pussHumöör glaaaad Peace and Love

Presentation


livet som suger..
min kärleks historia..
livet som inte är så bra ..
bara livet suger ..
och lärdom ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards